Nu ska ni få höra

Ja, så är det. Jag har varit borta nästan en vecka. Tisdags morgon kom Elin hit och vi började trampa till stugan som är ca 3 mil bort. Det var jättevarmt och tog ungefär 2 timmar och 40 minuter.  så vi kom fram vid tolv. 'Vi å lunch och tog det lungt. midagen blev hamburare som vi grillade.  sen på kvällen såg vi på film på dvdn jag har lånat av lisa. ska lämna till baka den imorgon. tack så jättemycket för lånet Lisa! under kvällen började jag känna att jag fick typ träningsvärk,eller jag vet itne riktigt vad det var. mne jag kunde typ inte gå, gjorde jätte ont. men dagen efter var det bra i gen. vi vaknade nångång vid nio och åt frukost. sen for vi i väg och padalde lite som blev det lunch på eftermioidagan vet jag itne vad vi gjortde. men vid 7 kom mamma och pappa och skullelämna massa mat och sånt. vi började äta när dom for vid 9. kvällen såg i typ på film. Pappa hade tipsat oss och paddla till nån ö så vi gjorde det på torsdagen. vi skulle hitta några klippor eller nåt, vi gjorde itne det så vi paddlade runt hela ön och när vi kom till baka dit vi började så hittade vi dom, jätte kul... ön var ganska stor och det var mot vind typ hela tiden.vi tog oss dit och hem i alla fall. Vi åt lunch och Elin började må dåligt. Så dåligt att hon var tvungen att åka hem, tråkigt. hon stannnade till vi hade ätit middag och sen kom hennes mamam och hämtade henne. så blev jag kvar på ön själv:( sov där en natt och på dagen satt jag och matade fiskarna med skinka det var jätte kul för man såg  hur dom bråkade om skink biterna jag kastade i. på kvbällen kom mmama pappa och lucas och åt middag och sen for jag med bil en bit och cykel en bit till Elinas stuga. Då var det mammas tur att vara ensam i stugan fast hon var ju inte ensam på ön. I elinas stuga badade vi och spelade kort och sen var klockan mycket.
Igår var vi i Elinas stuga, vi gjorde itne så mycket Elina spelade tennis med hennes famlij och jag kollade på.  sen typ låg vi ute och läste. det kom några gäster dit också. vi åt middag och så sen såg vi på tv. sen var den dagen slut. Idag VAknade vi gick uppm och åt frukost sen såg vi på tv och klockan halv tolv skulle Elina fara på match så jag cyklade i väg tilll farmor och farfars stuga där linnea redan var. Jag och linnea lekte Hela dagen med att ordboks leksikon. jag orkar itne för klara hur leken gick till men det var kul. vid middag kommLucas mamam och ppapa Lucas forbolls lag hade vinnit nån turnerting Grattis Lucas.  vi åt middag en for jag mamam och pappa hem. Jag fundrerar på att åka dit i morgon. men vi får se. när jag kom hem for jag och jobbade. men jag glömde nyckel så jag var tvungen att cykla och hämtade den.  sen jobbade jag och for hem och satte mig vid tvn. Sen gjorde jag något som gör jätte ont.JAg förklarar i morgon vad det är...

Några bildet från min stuga finns här

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0