Onsdag den tredje

Idag var det bräntisonsdag. Hade nästan inget att göra hade so och Biologi.på metors tiden i slutet fick jag mitt pris för att jag vaqr typ bäst på teknik8an, haha jag fick ett 1gb usb minne. Just innan vi skulle sluta var jag tvunen att fara och kolla min rygg. Jag måste typ träna magen och bli mer vig för att ryggen ska må bra.  SEn for jag hem och sen tillbaka till skolan, där vi hade klassens kväll.jag for innann det och hämtade Annie på moppen. Unter klassens kväll så åkta vi också och hanlade jag fick halstabletter av annie! Tack.klassensk kväll var väl sådär. Vi åt sen spelade vi nåt spel och sen gick vi inte och såg på filmen "fjorton suger".  Jag skjussade hem Annie sen och for efter det hem och var lite med nelson och sen var det dax för att göra klart  SOn. det gick typ bra.sen ikväll har jag typ bara pratat om resan till grekland Jag längtar!!!

imorse blev jag veckt av att pappa kom in till mitt rum och sa att jag ver med i tidningen. Typ sista sidan i första delen. Det var om rallylydnaden jag varit på



/IDA

Kommentarer
Postat av: sanna

söt blogg

2009-06-04 @ 22:21:20
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: sanna

ida kolla stavningen ;)

2009-06-05 @ 15:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0