Torsdagen

Orkar inte egentligen inte skiva nu, men ska bara skriva lite.. Skolan i dag gick väl bra, Fick i gen två prov. jag blev inte så nöjd. men jag hade nästan itn pluggat till något av dom så då gick det väl bra ändå.
efter skolan for jag hem och städade lite snabbt innan jag for ner på stan och köpte en klänning jag ska ha på ett bröllop i sommar. jag och mamma lyckades med att få den för halva priset.
Sen for jag och mamma till mammas jobb och jobbade, efter en timma var det träning. Den var typ mycket kul. Vi hade jacob(!!!!!) igen efter många veckor. Både jag och sanna var trötta ingen av oss orkade träna seriöst. och vi tränade inget till graderingen som är på lördag så det gjorde inget.  efter träningen for jag och jobbade i två timmar till. sen cyklade jag och mamma hem. nu hemma har jag bara ätit och sett på tv. skulle egentligen städa och skriva en biologi sak som typ skulle in i dag. Jag får väl vakna tidigare så jag hinner sktriva det och kanske städa undan lite till.  Vi får se hur det blir med städningen, men jag måste i alla fill skriva biologisaken. men nu ska jag gå och lägga mig så min förkylning kanske försvinner innan  graderingen och grekland!!!
GODNATT

/IDA

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tack! :)

2009-06-04 @ 23:15:01
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0