Idagen

Idag var jag i skolan. det gick ganska fort, förutom när jag har typ en halvtimmas hål, själv.
Efter skolan cyklade jag hem med hampus, han hämtade sin laddare här och sen for han hem till sig, och jag kom dit ett litet tag senare för jag skulle gå ut med Nelson. Jag var hos honom typ en timma sen skulle jag hem och äta. boldpudding med lingonsylt, som Lucas hade lagat med lite hjälp från pappa.

När jag hade ätit och klockan blev ungefär sju åkte jag och mamma i väg till rehab centér för att kolla min rygg.

Jag träffade typ en sjukgymnast som hette Lars. Jag gjorde några olika saker och frågade mig lite. Sen efter det hade ringt två gånger(pinsamt!) gick vi ut till gymmet och där skulle jag göra några övningar. Typ ligga på rygg och göra saker så jag tränar upp musklerna som är närmast ryggraden, eller nåt sånt.

När vi åkte där ifrån var jag tvungen att följa med och handla. För första gången gick det fort att storhandla.

Äntligen hemma ser jag Linnea och mamma på desperate housewives.

/IDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0