Klippning

Idag, skola som vanligt. inget speciellt, eller hade praktiskt prov i HK...
Efter skolan cyklade jag hem med Hampus, han följde med mig in ett tag :)
Sen fick jag brottom Jag skulle klippa mig kl 3. Men jag han dit i tid. Skulle klippa mig hos en praktikant på "Catwalk". det blev fint tror jag, just nu har jag platt hår, det brukar jag inte direkt. MEn nu när det är platt är det fint.  det tog typ 2 timmar att klipppa sig, jag gjorde inte nåt speciellt men det var ju en praktikant som klippte, hon var duktig, och ganska försiktig. Det var två tvillingar som klippte sig hos en annan, som jobbade där. Jag och första tvillingen började typ sammtidigt, men innan jag var klar var den andra tvillingen klar också. Men min frisör var kul att prata med också. Jag Brukar typ tycka det är jobbigt att prata med dom, och att jag bara vill gå därifrån. Men det tyckte jag inte nu.

När klippningen var klar cyklade jag hem, åt lite kräm, sen åkte vi på kalas hos min pappas kusin tror jag att det var. Han fyllde 40. vi gav honom en stol, som amn kunde typ vika ihop, stoolwalking kanske det hette. aja där var det många kasnke 2-5 åringar så ettt tag var det väldigt högljut. Men det var kul är. jag satt vid  bordet och typ Pratade med folk.
efter 8 hade det lungat sig, då hade 4 barn åkt iväg + någraa typ äldre som jag aldrig pratade med. då var med bara jag Linnea, lucas och Bruno kvar, för dom som var mindre än 20. TYvärr tog ajg inga kort på kalaset, Men dom hade jättefint och jättehögt i tak. Och en walk in closet, eller climb up closet.

Sen vid kasnek 10 eller tidigare åkte vi också hem. Hemma ropade mamma ner mig, Hon ville ha någon att se på Let´s Dance med. Så ajg satt och såg det med henne.


Före klippningen,


efter klippningen, med platt hår.

/IDA

Kommentarer
Postat av: elin

hahah jaa typ många har sagt det :)



jag vet det vart nå myskoo grej!? ;o

2009-03-28 @ 14:57:59
URL: http://eliiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0