Har verkligen inte tid.

Jag har inte hunnit skriva något i dag. Det har gjort så mycket. Det är igentilgen bara nu jag haft tid. men nu är det ganska sent och jag är jättetrött så det blir bara lite snabbt nu så skrivar jag långt md mycket bilder i morgon nångång.

Igår
Vi for till Ica
Vi åt gottgott hos Elin
Vi tälta

Idag
Vi vaknade
Vi åt frukost
Min mormor och morfar kom
Jag kollade på det jobbet jag ska ha
Mamma pappa och Jag byggde "pepparkakshus"...
Hoppade studsmatta och hjulade och stog på händer hos Elin
Tua kom
Vi gjorde Ansiktsmasker
Elin åt Kyckling
Ida och Tua åt ute...
Ida tränade orange mon
Ida och Tua sprang
Ida duscha

Gjorde ganska mycket och har itne suttit vid datorn föränn nu typ... så bilder och mer text och så kommer i morgon någång. händer mycket då också men jag ska se till och hinna.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0