Kommer mer sen

Jag har nästan inte bloggat något i veckan, Jag har inte haft tid. Det har itne varit mycket i skolan eller något. Jag vet inte varför jag inte hinnit. Jag har pluggat mycket till EU-moppekörkort. Och jag har lyckas tagit det. 1 fel bara jag är jätteglad. Lisa klarade också. Vi gjorde det i fredags. Vi firade med lunch på mcdonalds.

Idag har jag haft mitt barnkalas. haha med pankaks tåra och allt.

Igårkväll var jag Elin och Elina och hade lite kul på stan.

JAg KAn tyvärr inte lägga in bilder nu, jag sitter hos Elin och bloggar och har inga bilder på hennes dator. JAg tycker det är roliagare att blogga med bilder så jag tror jag väntar tills jag kommer hem och har bilder.

Nu ska jag ändå se sverige på ESC hemma hos Elin!!

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0