Lördag och söndag

Jag har inte hunnit skriva förän nu..

På lördag kväll kom Elin till mig när jag höll på och städa. Jag tog på mig lite kläder som jag hittade på golvet och såå. Det blev kanske itne så snyggt. Tua kom också hit och vi satte upp tältet och la in alla saker som vi skulle fixa till senare när vi kom tillbaka från ica. Vi for först till Tua, hon skulle typ hämta något. JAg hade fortfarande på mig lite udda kläder.
Vi cyklade till ica och köpte frukter till ansiktsmasker  vi hade tänkt göra på kvällen. Vi köpte också godis såklart. Jag har fortfarande kvar nu.

När Många hade kollat på mig lite snett typ för mina kläder cyklade vi till Tua och Åt rabarberpaj som Elin gjort. Det var jättegott och jag hade massa marsankräm(?) på också. Vi hade lite kul. Jag höll fast tua och kitlade henne medan Elin tog kort. Förlåt tua men det var lite kul.

Sen for jag och tua hem till mig och Elin kännde sig typ sjuk och hade nästan feber så hon skulle inte sova där som vi hade tänkt tidigare. Jag och tua fixade alla liggunderlag och sovsäckar som vi fixade i hop och så. sen la vi oss där och typ läste nån bok jag och Lisa hade tagit på torsdagen sen läste vi också nån ecotidnig som tua hade med sig. Typ innan  vi somnade Lyssnade vi på min Coola MP4 med coola låtar. Och det var typ katter som bråkade utenför tältet lät det som. eller var det ett litet barn som skrek. men det tror inte jag. men det var lite läskigt. Vi somnade kanske vid 1 så det blev inte så sent. OCh det var inte alls kallt heller i tältet fast det var nollgradigt ute på natten. men i tältet var det typ varmt.

På morgonen vaknade vi vad 9, pappa var ute och jobbade så vi frågade honom vad klockan var för min mobil hade dött under natten.

Vi typ vaknade och hoppade lite studsmatta och Vid 10 ringde vi Elin och sa att hon skulle komma med frukost till oss. Kaffemjölk och mackor. Det var gott. vi satt i tältet och åt. sen plockade vi typ ihop allt förutom sovsäckarna som vi tänkte hoppa studsmatta i. Typ precis när vi hade fått på oss dom Började det regna så alla saker vi hade hängt ut var vi tvunga att ta in och hänga på stolar i stället.

Det skutade regna så vi hoppade studsmatta ett tag, sen skulle min mormor och morfar komma så vi skulle plocka ihop alla tältnings saker och tabort dom så vi skulle kunna ficka i uterummet. Typ när min mormor och morfar kom gick Elin och Tua hem. Vi åt lunch med dom fast jag hade precis ätit frukost.

När mormor och morfar for hade jag ringt ola(han jag ska jobba för) och jag skulle cykla ner på haga och kolla vad ajg skulle städa. det tog typ 5 minuter att kolla på det så jag cyklade nästan bara fram och tillbaka.

När jag kom hem var jag tvungen att hjälpa mamma och pappa och bygga vårat cykelskjul. det kändes som att man byggade ett pepparkakshus fast väldigt stort. jag var bara tvingen att stå där och hålla i en vägg. Ganska tråkigt och jag ville gå till Elin

Tillslut fick jag gå där i från och gick till Elin Där vi hoppade studsmatta och gjorde kullebyttor och hjulade i gräset och massa det var kuligt. Vi var också duktiga. vi krattade en bit av hennes gräsmatta också för att det skulle vara skönare att ligga där. men vi hann aldrig det för tua kom och dom fixade ansiktsmakerna som vi tänkt göra kvällen innan . men vi hann aldrig. så det fick bli då istället. Elin åt kyckling då också så jag och Tua tjuvsmakade också. Jag kom påa tt jag inte skulle hinna äta hemma innan ajg skulle på träninga så jag och Tua åt på great wall. Elin följde också med.

Vid halv 5 åkte jag ner på stan till träningen. Det gick mycket bättre den här gången än förra. och jag var mycket mer förberädd också. och det var roligare tekniker också. så jag tycker det gick bra.

När jag kom hem gjorde jag typ ingen ting. Men typ klockan 8 for jag och tua ut och sprang. Vi sprang en liten omväg till Icamariehem. Där träffade vi Julia marina och typ deras kompisar. Jag och Tua köpte 4 godisar och råkade få lite extra pengar så hon gick och köpte 3 godisar till. Vi sprang hem också. när vi var typ ganska nära hem selade vi inte en film som jag ska lägga ut sen. hinner inte nu.
Efter springen duschade jag och sov, så trött ajg var. och så trött jag är nu.


Tua, när vi skulle cykla till ica

Elin :)

Jag, min fina klädsel, när vi väntade på tua  på väg till ica

Sak till ansiktsmaskerna.  typ vad som är bra för vad.

Ida dansar omkring på vägen

Ida och Tua

Elin och Tua kollar vad vi ska köpa. Elin har min jacka på sig

Tua och Elin

Tua  och Elin

Tua och hennes katt och Elin

Coolningarna







Tua och Katten, hemmma hos tua

min fina sjal

Vad gör Tua och Elin?

haha, vad är det här?

Elin på väg hem till sig och vi på väg hem till mig

Ida och Tua i tältet

sött vi sover

Ida och Tua i tältet, när vi hade vaknat



Ida tjockar sig

medans hon försöker höra vad klockan är på radio

Tuas polly

Det var varmt i tältet, på insidan av väggarna

Tua då

Tua hoppa studsmatta. Den där snön är den ända som är kvar på vår gräsmatta nu. Den är nästan borta nu

Frukosten

Nelson vill också ha mat


Tau flyyygger

haha Tycker den är lite cool.

Hemma hos Elin hoppade vi också



Elin flyger



Ida också

Elin sitter typ i luften

gaggamojjan som vi skulle he i ansiktet

Tua

Elin

Ida

Ida och Tua

Ida Elin Tua

Middagen



Fina vi är

Julia kom också och sa HEJ

Elin Tua Julia

Fin man är när man springer

Sprang i skogen

Det var lite gejjigt

Ida springer med nelson

ankdammen

Tua och Ida sprang

Vi gick till ett vattenfall sen








Massa bilder!

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0