Så mycket.

Eftersom att jag inte skrivit på ett tag så blir mycket i kväll. Troligtvist mest bilder.

Onsdagen, Jag hade skola som vanligt. Tror jag cyklade hem med Elin. Jag kommer inte ihåg så mycket. Jag Hade träning med dom små barnen Det var bara tre barn som jag skulle träna med, så jag fick vara Med och bli bryten armen på Pluggade också till Moppeprovet. vid 8 gick jag till Elin, Först satt JAg där med Henne hennes föräldrar och hennes kusin. kusinens pappa klippte sig då. Elins pappa är i alla fall väldigt busig Dom hade ätit typ mackor så smöret stog på bordet. OCh hennes pappa tog smörkniven och klicka smör på min näsa.  Sen så började vi baka nåra choklad saker. dom bler jättegoda. Jag tror Elin lägger ut det på hennes blogg, någon gång. Jag kanske också gör det sen någon gång.


Jag hackade choklad

och nötter

Torsdagen,skola, For hem, Lisa följde med. Pappa hade ätit upp min mat som jag skulle ha med mig. Vi for ner på stan så fort som möjligt. Lisa tänkte göra moppeprovet men hon gjode inte det, hon for i stället och kollade på någon stuga, eller hon var på moppe saken ett tag först. När hon hade åkt stannade jag kvar ett tag ohc gjorde nåra testan man var tvungen att göra innan man kunde göra provet. Jag skulle sen fara till mammas jobb och äta. på Vägen dit såg jag en blond tjej som hade lika byxor som linnea. Det var Linnea, så vi cyklade tillsammns till mammas jobb där jag åt, jag och linnea for sen till nån affär, mamma kom dit sen. Vi la undan lite kläder och gick vidare. när klickan var typ 18 så kom jag på att min träning börjat för en halvtimma sen, så detblev bara att skynda sig dit och få en utskällning av Sanna.  senpå kvällen trro ajg att jag bara pluggade, Eller kasnek jag gick ett tag med Tua. men jag pluggade till moppesaken Hurlänge som helst på kvällen i alla fall.

Fredagen, Först Matte på skolan, sen hann jag gå in på biologin i typ 5 min innan jag och Lisa skulle iväg ner på stan, till moppe saken. Där började vi plugga. Sen gjorde Vi provet det gick lyckat för bara två. Vi Gick efter det till Mcdonalns och Firade med Lunch. Det gick så långsamt där. Det tog 20 min innna maten kom. Aja sen var det bara att skynda sig tillbaka tillskolan så vi inte skulle missa praktiska provet i Hk. Vi skulle laga köttbullar och potatsmos. Mina köttbullar blev inte bra. sen var det bara Engelskan kvar.  efter skolan så for ajg hem ett tag sen for aj till Tuaoch vi fort till axtorpet och köpte glassar!  och sen  vi Satt uppe på hennes tak och jag hjälpte henne och plugga. vi satt där tills kasnek kl 5 halv 6 då gick vi hem till mig och lagade mat, hamburgare. Efter maten Fick jag ett par jättecoola byxor, kommer säkert finnas med på bilder. efter vi ätit så gick vi ett tag med nelson. Jag gick sen tillElina och sa att hon skulle gå med mig. Vi gick till lekparken och då kom vi på att vi skulle fara ner på stan och köra fortet på megazone. Vi for hem till mig och ringde Elin. Vi tre gick ner på stan vid kanske 8. Vi började köra fortet, det var jättekul. det blev jättevarm. När vi hade varit där i lite mer än en och en halv timma, så var vi väldigt trötta så det blev hemmakväll och köpte Godis. mycket mycket godig 1.18 kg, tror jag. sen for vi lite omkring, jag hade mina fina gulidiga byxor!.när alla hämtat grejer och så så for vi hem till Elina  där vi sov. Först spelade vi "vattenpoker" med andra kortspel. jag fick i alla fall dricka mest.men jag drack mjölk frivilligt också. vi sår en prinssesas dagbok under tiden. det tog ganska fort slut på spelet.. men efter filmen startade vi into the blue. eller i alla fall började se. oh vi ringde också nån av Elinas kompisar. ingen såg klart filmen på kvällen alla var ganska trötta efter fortet så jag tror alla somnade ganska snabbt.  Den där dagen känns som typ tre dagar. jag kommer itne ihåg att allt var på samma dag. hjälp vilken lång dag


Jag och Tua Gungade med varsin galss i handen

Vi fick en krona så vi kunde köpa

på väg ner till Elina innan vi gick mer på stan

Elin behöver hjälpatt klä på sig

Snart sommar, eller hur?

Vi är Så Fina Elin

Elina Och Elin

Elin!!

Elina är Busig

Ida vill också



vad vi är duktiga



Elina hoppade Ner!!

Lördagen, Idag/igår efter som klockan är över 12. Elin var tvungen att åka typ tidigt från Elina. Jag och Elina typ sov ett tag till sen såg vi Into the Blue och åt mer godis. sen åt vi frukost. vid halv tolv bestämde vi oss att gå hem till mig och vi spelade Tv-spel. tänkte vara spela i en kvart typ. men det råkade bli 1 och en halv timma innnan vi gjorde något annat. Då hoppade Vi studsmatta sen började vi steka pankakor och plättar till Elina. Det tog ganska lång tid. Elina fick stå och steka medan jag gick omkring och fixade annat. Det skulle ju li kalas. Vi fixade tråra. Linnea och Alva Vek servetter åt oss.
Vi hann klart med allt jag och Elina, innan Elin kom. sen kom Tua och Julia och efter ett tag kom Marina. Dom fick Pankakstårta/plätttråta till Elina.Dom gick buller och dom fic gåen skattjakt efter godispåsar som jag och Elina gömmt. vi hoppade studsmatta också. Först Dom Roliga nyheterna va? Jag Fick allas studs så jag typ flög jättehögt. jag har aldrig flygit så högt. Nu dom Dåliga nyheterna. När vi hoppade fick Elin studsen och Hon råkade flyga lite bakåt så hon har ont i ryggen och kanske armen nu. När Elin Elina och tua hade farit så skulle marina och Julia ockås hem. Jag och ppapa skjussade Hem Marina till hennes mormor och Sen for jag och pappa när på stan där jag skulle hämta min plånbok på hemmakväll. Jag visste itne äns att jag tappat den förän dom ringde. Tua jag hade att dom gjorde det ialla fall. inget var taget ur den! Otroligt tur. ajaa sen for vi för bi Ica och papap köpte godis, jag ville inte ha något. JAg har ätit godis Hela Helgen. när vi kom hem duschade jag och kollade om det var nån som kunde tälta. Det kunde ingen :(. Jag ville itne tälta själv, som jag typ gjorde Hela förra eller förförra sommaren. SEn var jag tvungen att städa uterummet , där mitt kalas hade varit. Det såg verkligen inte fint ut där. Sen just innan 9 for ajg till Elin och såg melodifestivalen. Hon försökte också locka mitt hår. Jag vet itne om det blev på jättestor skillnad. Mitt hår gåt inte platta eller locka det vill vara var som det är.


Elina steker

pannkakor och plättar

Ida tar tårta först, ett födelsedagsbarn

två födelsedagsbarn

tre födelsedagsbarn

gäst

gäst

gäst





Panskastårta

plätttårta



Mina byxor ochjag fick dom där skorna!!

allihopa





tårta!!

coola gänget

MArina och Julia ligger och myser på studsmattan

Elina Gosar med Nelson

mina gyllenbruna ben

Elina Ida och Tua

Busigt

Marina

Tua

Imorgon, Imorgon blir det kanske köra moppe med Elina om jag vågar. Det blir städning på PEAB, Det blir träning av små barn. det kan också bli Dans föreställning, Linnea ska Dansa. Elin ska också göra det. Hoppas det är samma tid som Linnea om Elin kan dansa med Hennes rygg och allt.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0