söndag den 17de maj

Idag så tog jag det lungt fram till 1 jag låg först på studsmattan och sen i en stol och läste. vid ett gjorde jag mat till Lucas och stekte pannkakor till mig. SEn var jag och hoppade ett tag med Lucas och hans kompisar. Sen komm linnea hem men sara och Alice och då hoppade vi fyra och lucas och hans kompisar kastade bollar på oss, när vi vart träffade bytte vi. Vid 2 skickade jag hem Lucas kompisar och Lucas fick packa sina Ju-jutsu kläder så cyklade vi ner till ju-jutsun. Jag lämnade mina saker och for sen på stan, nästan inget var öppet men jag lyckades ändå hitta present till Agnes som fyller år i morgon. Grattis Agnes

När jag hade köpt det for jag till Haga och Städade hade köpt glass också som jag åt där! gottgott. Det gick ganska fort och sedan for ajg tilbaka till Ju-jutsun. Där hade jag träning för dom små.Det var jättekul idag.

när det var 5 min kvar av träningen komm mamma och så att hon skulle skjussa hem mig. hon fick vänta i dom där 5 minuterna och sen åkte vi hem. Vi hann bara äta och sen var det dansuppvisning för Linnea. Den var väldigt Rolig.


Det var en grupp som hade Nallepuh... (längst fram)

Linnea är längt till vänster långt bak

Där bak till höger är Linnea. bättre bilder tror jag det kommer finnas på Linneasblogg

När jag kom hem har jag suttit vid datorn och så har jag gått med nelson. mötte Elin som skullle ge mig. en sak. som tyvärr inte gick att använda tilll Agnes present som jag hade tänkt. MEn tack ändå Elin!


I veckan ska jag försöka blogga bättre än förra veckan. Tror jag kommer lyckas. har inga prov eller något. Det är ju bara 3 dagar som det är skola! så själva skola veckan ska bli slapp

Vädret för veckan. Man ser inte riktigt vad som står. med det mesta ser man ju på solarna!

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0