Tråkdag

Skola har jag typ inte gjort nåt speciellt. spelade brännboll på håltimmen. Efter biologin fick jag kaka av mathea:) gott gott.
efter skolan for ajag snabbt hem, senfor jag till Ica där jag mötte Lisa, sen for vi ner till moppe saken. Det var sista gången i dag. Eller på lördag ska man köra. men jag kan itne då, ni får se vad jag ska hitta på då :) så jag ska få köra om två veckor i stället. hoppas det går bra så.
Jag har testat att göra nåt test till provet men fick max ha 6 fel för att få godkänt jag hade 7 fel, men då hade jag inte pluggat nåt.

nu på kvällen har jag typ bara pluggat tyska, till provet i morgon. Det känns inte så bra. jag får väl gå dit och hoppas på det bästa.

Nu ska jag gå och läsa ut engelska boken som det ska inte en bokrecention på i morgon, kan typ göra den på lektionen i morgon tror jag.

Vi får se om jag lykas blogga nåt från mobilen på skolan i morgon. Jag gör det om jag hinner. DEt kan hända att inte det är så rättstavat. men det är det inte det jag skriver nu heller.

/IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0