tråkigkväll, men i morgon händer det mer

ikväll har jag typ inte gjort något., Jag tänkte gå till Elin men jag orkade inte, Så jag har typ sett på TV hela kvällen.
HAde lite tråkigt så jag tog på mig mascara(som jag aldrig brukar ha typ) och tog lite bilder på mina ögon sen så kom det läppglans på mina läppar också, det smakar jättegott, tog också bilder på dom. Men ina av bilderna blev bra...

Imorgon blir det kasnke ut med Nelson och massa hunder på morgonen, om jag orkar, hoppas jag orkar, det skulle vara kul. sen under dagen blir det städa, skriva kärleksboken, fixa i ordnign till mitt kalas, hahah, vi ska typ grilla och äta massa gott :) Jag fyller inte år förän på tisdag, men släkten kommer imorgon, och hemma kan vi typ inte heller fira på min födelsedag. Jag har typ massa träningar och tråkigt.

Nu funderara jag på att gå och lägga mig, eller skriva kärleksboken. eller första jag ska lägga in Elins header på hennes blogg


Det kommer i alla fall vara soligt i morgon.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0