Idag typ

Jag trycker inte om prov. Blä! Vi hade två i dag. Ett musik. Det gick verkligen inte bra. Jag kan typ ingenting på musiken. Jag tror inte jag får bra på det provet. Får väl i alla fall hoppas att jag klarar det,
Jag hade läs och hörförståelse prov i tyska också. Det gick bättre, hoppas jag.

Efter skolan for jag och Lisa hit och Hon åt en macka och jag åt mat sen cyklade vi ner på stan och hade den där moppesaken. Fick fick glass när vi kom dit och sen så pratade någon som hade varit med om en MC olycka så han var förlamad typ mycket, det var typ kul att höra han typ skrämde ihjäl mig. Det är ju sant. men det är itne så mysigt... att typ sandpappra benet, och han visade en bild på när hela han var uppskuren så man såg hela hans ryggrad.

Närjag kom hem från det så VAr alla hemma, det trodde jag inte, jag trode dom hade åkt iväg til posten. Då kunde jag fått följa med om jag skulle hoppa ver ju-jutsun. man jag kan inte missa den. då kommer itne ajg klara graderingen. så jag for inte dit, vet itne hur kul det skulle varit, jag vet typ inte vad dom skulle göra där.

strax ska jag gå ut med Nelson The dooogg. Sen så är det träningn om ett tag också.

/IDA


Kommentarer
Postat av: marie

Aa den var jättebra :D Vilken söt bakgrund du har!!

2009-05-05 @ 19:33:08
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0