TRÖÖÖTTTT

Orkar inte blogga just nu, Jag vet inte riktigt var tiden tar vägen.
Idag så har jag haft gitarr med en ny gitarrlärare! Jippiiii. Nu  kommer jag säker få spela låtar jag har hört:)
Idag har det varit träning också, jättekul. Vi körde kamp. Det är typ att man slåss, sen kast och sen typ annat. det är i alla fall jätte kul. men man får så jävla ont. mina armar är döda efter alla bockeringar!

Imorgon på skolan så ska vi i alla fall på studiebesök på dåva och i ratan. och efter skolan ska jag shoppaloss:D hoppas jag hittar något.


En bild på annie från klassresan,( jag bara tog någon random)

/IDA

Kommentarer
Postat av: Tua

Ladda in bilder från klassresan & på dina nya kläder Idapida! :)

2009-09-14 @ 20:01:03
URL: http://baratua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0