winnie the pooh my friend

Det blev inte som jag trodde innan träningen. det blåste så jag fastnade vid datorn. Efter jag hade ätit lite snabb cyklade jag ner på stan ochvar på en jättekul träning, jag var lite seg hem, det vill säga att jag stannade däri 50 min efter tränigen hade slutat, så jag for förbi elins träning och så cyklade vi hem tillsammans. När jag kom hem la jag mig framför tvn och somnade.Fan vad jag hatar att somna famför tvn. Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och SOVA!

Tänkte att min fina kamera grej som jag fick av Sanna skulle få synas på bloggen. det är egentligan ett mobilfodral men funkar finfint till kameran!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: agnes

jag hatar också att somna framför TVn!!! Men jag ska riskera det och gå och titta nu! :D

2010-04-13 @ 16:46:49
URL: http://blogg.vk.se/fotoblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0