Vitchoklad

Jag har inte Orkar blogga något under dagen soom ni ser. Eller rättare sagt har jag inte hunnit. men jag tänker sammanfatta den 10 januari så här:
Vaknade och tog det lungt till jag skulle fara till Agnes och var där till jag skulle hem och äta. När jag hade ätit bar det av på skidor med Elin. Kom hem och duschade, gick sedan till Elina och vi sparkade till Ica och köpte Lite smått och gott så vi skulle klara av att plugga ikväll. När vi kom till Elina såg vi på click medans vi pulggade till en tyska redovisning som vi kommer att ha på tisdag.
och sen tog dagen slut.

Nu ska jag ta och skriva upp allt jag måste hinna med i morgon så att jag inte glömmer något. Och sen ska jag sova

PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0