träningshelg

Tänkte lite snabbt skriva lite om helgen.

Fredag: efter skolan och middagen for jag på träning, Efter det, skulle jag fara till bowlinghallen och bowla, men hann inte det så jag gjorde lite annant istället. När jag kom hem var det bara att sova

Lördag: Träningen började halv 11 och träning hela dagen, Vid 5 gick vi till magazone och spela laserdome med våra vita dräkter så vi syntes ganska bra. JÄTTEKUL!  gick sen tillbaka genom hela stan med dräckterna och högklackade skor! duschade och bastade på UBK och sen åt pizza på maxim.
Sen for jag till min moster och hennes man som båda fyller 40 och sa grattis och for sedan vidare till lisa och Frida och vi for omkring lite. kom hem vid 1 och då vare nästan dången på en gång efter som jag skulle vara på UBK kl halv 10

Söndag: Ja, for ner och tränade halv 10 i en och en halv timma, sen  vila en timma för att sen träna jutsu lek som hade föräldrar träning , Det var jättekul. Sen for jag och sanna hem till mig och hoppade studsmatta och åt lunch, hon får sen och tränade sin grupp och då hann jag råka somna så jag kom lite senare till träningen än vad jag hade tänkt. men vi hann planera innan träningen för gulmon som gick riktigt bra.
For sen hem och la mig i soffan... 7 träningar i helgen och inte tillräckligt mycket sömn är inte en superbra kombination

hoppas ni orkar läsa allt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0