pink

Hann göra mycket i dag:
Efter att tagit det riktigt lugnt på morgonen så började jag göra i ordning så jag skulle kunna måla
sen började jag måla

efter fösta lagret färg så gick jag till ELIN
Vi åt plättar med grädde, björnbär, hallonsylt. Elin hade banan på sina också.
Sen chillade vi lite hos henne :)
For hem vid 2 och målade andra lagret med KNALLROSA färg
När det såg jämt och fint ut tod jag på mig skidskorna och så for jag ut på en skidsväng, den blev 3,2 km. riktigt skönt, lite varmt kanske.
när jag kom hem hoppade jag in i bastun. det var nog det bästa jag har gjort i dag.

Hann med allt jag hade tänkt idag, på min lediga dag.

ska snart äta middag och sen ska jag fara till marieberg och träffa mina fina vänner! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0