måndag? tisdag

Skönt med långhelg, så idag var det måndag fast det var tisdag :)
Efter skolan, (fick veta att jag har MVG i slöjd) så for jag till ubk, var där med robin, sen for han och sanna kom, vi gick till ica och köpte fika, gick tillbaka och fikade, robin och peter kom dig, jag åt köttbullar och makaroner :D sen var det träning! grymt roligt var det!!! Synd att det var sista BJJ passet :(
Bastade som vanligt, pratade med grupperna på mattan om att dom skulle komma på sommarlägret!
Cyklade sen till mormor där jag visade vad jag hade gjort på slöjden, Hon hade gjälpt till lite med den, typ tekniken jag skulle använda, men jag utvecklade det lite själv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0