cykla

somnade ett tag efter jag hade ätit och vaknade lagomt till att fara till träningen. jag som hade räknat med att få skjuss till träningen blev lite sur när jajg inte fick det. men jag fick cykla genom mörka gamlia.
när jag var mitt i skogen och höll påa tt krocka med alla träden

Började komma mig ut ur skogen

framme vid ljusen
på träningen körde vi igenom alla kast.Tycker det gick bra för mig och Sanna som bara körde på. sen upptäckte vi att när vi hade kört typ 3 kast var hade dom andra paren inte börjat än. så resten av passet tog vi det lungt, och det var nog bra för sannas kropp.
Och efter träningen och bastun och allt så fick jag skjuts av supersnälla Wille! TACK x 1000 Wille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0