hlr

Hej, i fredags så åt jag middag hos Danni med Emilia Jenny Jessica och såklart Danni. vi åt tacos och hade jättekul, jag gick till bussen vid halv 9 för att åka ner på dojon för att möta emma och sanna. sen gick vi till hemma kväll och köpte 2 kg godis och sen tog vi bussen till Emma
Hos Emma gjrde vi klart vår foto pärmen med alla foton. Den blev jättefin. Medan dom fixade med pärmen så textade jag film. det gick typ bra. med var ganska svårt. 

Idag(Lördag) vaknade vi ganska sent för att vara på dojon kl 9 så vi gjorde oss i ordning och gjorde i ordning mackor vi åt på bussen(har bilder pöå det på mobilen men orkar inte ladda in dom nu) Klockan 9 på Dojon skulle vi gå första hjälpen kurs. Det var jättekul, har några bilder men dom är också på mobilen. Efter kursen spelade vi in en film som jag lägger upp på bloggen i morgon. 

Nu är jag Emma och Robin hos Emma och ska typ sova, vi har precis klippt ihop filmen vi gjorde idag. eller det var emma som klippte men vi satt med. 

Godnatt

Kommentarer
Postat av: mormor

Fullt upp läser jag, vad nu HLR betyder, något med skolan.

Tror jag skall börja måla akvarell, hittade en bok om det, tänker inte gå någon kurs, måste hitta något roligt att göra..........

Kram Mormor

2011-09-19 @ 08:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0