Träning> morotskaka

Var såklart och tränade i går, BJJ sen kai så när jag kom hem orkade jag inte baka morotskaka. hade inte alla ingredienser och så såg jag på receptet att det skulle ta 2,5 timmar att göra det.. kändes inte värt att baka så sent. Men i helgen ska jag ha morotskaka!!
Bjj träningen igår var i allafall jättekul, vi lärde(jag hade kört den förut) oss något jag inte minns namnet på, Känner att jag inte orkar riktigt lära mig namnen på alla bjj grejer. Orkar inte lära mig reglerna än heller, ska ju inte tävla på ett tag så det behövs inte riktigt. Vet inte änns om jag någon gång kommer tävla. men då måste jag typ väga mig och det vill jag inte.. 
Kai träningen var jag bara kastdocka. Det gick väl bra,d et var lite jobbigt att bara studsa upp och ner, Tydligen så är jag riktigt bra på att falla :D :D det sa både Wille och Andreas, hihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0