God morgon

Har inte haft tid för att blogga det har hänt så mycket. men tänkte berätta lite av vad som har hänt medan jag varit borta från bloggen
Torsdag och fredag jobbade jag på universitetet på en matte grej där vi skulle ta hand om massa människors väskor. första dagen flöt det bara på, på lunchen hann jag till och med fixa lampor till dojon och hälsa på jan-erik. andra dagen kom alla väskor på en gång så sen var vi tvungna att möblera om överallt så vi skulle kunna hitta alla väskor. vid 10 på freda morgnen så for jag till skolan för att bli intervjuad om att få fara till Ghana. Jag var jättenervös men det kändes ändå bra när jag  hade pratat. Direkt efter det så tog jag bussen tillbaka till universitet. jobbade klart den dagen. Tog med mi sanna och Emma hem till mig. Bakade pannkakstårta dom for hem. städade rummet och gick och la mig. 
Lördag morgon får jag och lekte med mina lördagsbarn. de var bara 4.. men vi hade kul. Sen kom Sanna och emma och hämtade upp mig så for vi till Malin där vi tog med oss henne. Hon fick ha ögonbindel och så körde vi till övik. stannade i lögdeå och tag en toa paus hos mina kusiner. den fortsatte vi och for och badade. Åt pannkakstårta och mackor i övik innan vi for tillbaka till Umeå. Malin läste sin superbraga berättelse och när vi var tillbaka i umeå så fick hon ta på sig ögonbindel medan vi körde runt i stan och kom sedan hem till Sanna. Där hade killarna lagat mat så vi åt indiskt och såg på gladiatorerna. och sen en till film som jag sov till och sen for vi alla hem.
Söndag hoppade jag in på en träning så det blev 4 träningar på raken som tur var var 3 av dom instruerande och bara en av dom tränande för mig själv. Emma och henes syster var med och så skjutsade dom hem mig också. åt något och gick och la mig.
Måndag. skola som vanligt. for till dojon. tillbaka till skolan. Till dojon. Och så ringer det... ser inte att det ringer. det ringer igen med ser inte det heller till slut lyckas jag svara. Fick medelandet att jag ska få fara till ghana!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D::D:D:D:D:D
Sen Så Tränade jag och det gick sådär.
Tisdag. for till skolan. hade en redovisning som gick jättebra tycker jag. Sen efter sista lektionen så hade vi möte om att Fara till Ghana(det är på riktigt nu!!!)
Skyndade mig till dojon och instruerade ett pass sen skulle jag träna. det blev en kort träning eftersomatt min arm gjorde illa sig. kan inte spänna den nu heller eller ha ut den rakt.. aja det får bli bra...

Nu har jag kommit ikapp alla dagar jag var borta. Förstår om man inte orkar läsa allt men Nu blir det som vanligt igen. Flera blogginlägg lite då och då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0