ska sova

For till skolan med mamma vid 3 hade möte till halv 5 gick den på lektion som egentligen började kl 4.  Jag och Emlilia var helt slut när vi vär fick fast så vi gick bort till ett lärarrum och kollade om de ville bjuda oss på fika. Och det gjorde Underbaraste Berit! Det gjorde typ min dag, detta fick vi :)
hur gott som helst!

Gick sen till dojon, pratade lite med alla (hade inte ork att träna) Sen hade jag janerik och jonas möte, vi pratade lite om vad som kommer hända på våren och så.
Hade sedan min träning, vi var ojämna så jag körde kata med erik och sen körde jag med Malin och Emma. Jag körde kanske inte hela tiden eller på fokuserat. Men nu har jag testat alla tekniker till svart i alla fall.

Och så var det dags för den obligatoriska bastun kom in i bastun ganska sent och bastade ganska länge. Trevligt prat där ocksåå.
Nu vill jag bara sova. så här sent brukar jag verkligen inte gå och lägga mig.
GODNATTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0