snabbt

Ja bara lite sabbt om helgen. lördag, mina barns träning sen fck jag skjuts till dojon tränade slag spark och blockeringar, for hem la mig i sängen. sen körde jag bil lite överallt och så hem igen åt middag såg på melodifestivalen/gladiatorerna, sov. 

söndag, körde bil på morgonen la mig i sängen typ sov for och tränade for hem, sov.

Idag otursdagen... är lite sen till skolan ska hoppa av cykeln lite snabbt och smidigt, men nej det går inte utan jag ska så klart landa fel och typ stukade foten.. Satt och väntade utanför skolsyster för att få en dauerbinda, tänker inte säga hur länge jag fick vänta eller vadför hjälp jag fick. jag var inte glad i alla fall.
hade idrott som jag inte kunde vara med på fler lektioner, drog till dojon fixade lite, for tillbaka til skolan hade trafikant.. jippii.. sen till dojon igen och så tränade. Gick typ bra fastän jag hade ont i foten.
Det som inte dödar härdar


Bild från graderingen till blå mon och Wille som gradör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0