7/3-2012

Godmorgon, Så klart när jag inte får sova så länge som jag vill är jag astrött på morgonen. Jättekul. aja finns inte så mycket att göra åt det, nu ska jag fixa frukost och göra mig iordning för att gå ner på stan, hämta grejer där och sedan ta mig till sandaliden för att köra ju-jutsu där sen ska jag hem och städa undan det jag och Elin stökade ner i går.
Tänkte bara berätta att Jessikas gradering igår som jag var kastdocka gick bra så nu är hon graderad till gultbälte i ju-jutsu!
Sen gick mitt pass jag körde också sjukt bra, eller jaa i alla fall till och från... haha ibland sög jag(typ flög) sen så kunde jag göra något jättebra, men det var i alla fall ett roligt pass!! :D Man kanske inte ska ge upp på BJJn än
Bästa bilden på mig och Emma, hahah, några år sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0