mm

Igår bakade vi chokladmuffins och hade någon typ av hallon grej uppe på. Dom blev goda :)
Sen såg jag och tua på big brother, hahaha vet inte riktigt vad jag ska säga om det programet.
Gick sen till mormor och åt jättegod middag och träffade Nelson min lilla älskade vovve. fick glass till efterrätt innan jag gick till dojon. 
Tränade som elev i gul/avance gruppen. det var kul och väldigt jobbigt. Vilade ett pass och sen tränade ett pass och då kom vk dit och fotade, så nu kan det bli vilken fredag som helst jag är med i vk. håll utkik!
Bastade och fick skjuts hem av bästaste Wille! 
Gjorde chokladpudding och bara mös resten av kvällen.
Vaknade som vanligt sjut tidigt i morse, vet inte vad det är, vill inte vakna så tidigt. och i natt hade jag till och med sett till att inget ljus skulle komma in på morgonen och ändå vaknar jag innan 7, det är inte okej!
Ska snart upp och äta och sen sy lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0