sova tidigt= vakna tidigt.

Gårdagen blev väldigt lyckad! Hade bara 1 barn på USM men vi kunde så klart leka ändå.
Newazan gick superbra, glada barn glada ledare. Och så tror jag att jag har dömt världens bästa match, Så sjukt duktiga de två tjejerna var helt underbart, många förlängningar och tillslut så vann ena tjejen.superduktiga!
När alla matcher var klara så städade vi lekta åt bullar och hade trevligt. For sen hem, fixade mat,såg på gladiatorerna tillsammans med Emma, Robin och Erik, haha eller alla vi säg hemma medan vi kommenterade det via msn :) stickade klart mina sockar och såg på glee, Pratade med Elin ett tag, och sen sov jag,Nu ska jag städa mitt rum det ser ut såhär just nu
Bilden tagen från sängen som är så obäddad den kan vara. Resten av rummet är bara kaos. TRoligtvis kommer jag ge upp och gå och äta pannkakaor efter ajg fått bort alla kläder, men jag ska försöka fixa resten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0