Underbar dag

Igår tog jag en promenad ner till dojon, kl 10 började lägret och vi började köra Kihon, alltså typ grunderna. Det var riktigt roligt, kännde att jag hade ganska bra koll på det mesta till jag kom till slag och spark delen, det gick inte så bra,,, jag vet nästan hur jag ska göra det så det är bara att öva. efter lunchen fortsatte vi lite med slag coh spark och sedan jigo gemensamt, jag tror att jag fattar saker nu!!!!!!!!!!! efter en liten rast fick vi fortsätta med jigo men då på egen hand, och då rätade jag och Sanna ut de frågetecken vi hade, det kommer säkert komma nya, men om man tänker logiskt så kommer de lösa sig.
Vi fick någon till rast och sedan var det dags för randori, då började jag och Sanna bli lite trötta så randorin gick inte jättebra. Jag tror jag försvarar mig för tidigt. 

Efter lägret så gick vi(Jag emma sanna och malin) på Balder och ät jättegod mat och efterrätt, jag försökte betala men mitt kort funkade inte så jag sprang till närmaste bankomat och hämtade ut pengar och sedan var jag och emma tvungen att springa tilll dojon hämta våra saker och sen springa till bussen. Så åkte vi buss till Malin och såg melodifastivalen.
Nu sitter jag i sängen och känner att jag har sjukt ont i ryggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0